onsdag 9 juni 2010

Lite bilder.

Det går åt en del smycken just nu inför skolavslutningar och studenten. Riktigt kul! Många fröknar som kommer få smycken av sina elever i år verkar det som. Jag börjar få en plan inför framtiden där det faktiskt ingår att starta ett litet företag. Men det är inte riktigt dags än, men kanske blir det i år i allafall. Det beror på lite andra saker. Just nu räcker inte tiden till. Men jag har en lösning i tankarna för det :)
Ska snart åka och jobba och sen har jag bara 6 pass kvar till semester. Längtar något otroligt. Önskar bara att jag hade ekonomisk möjlighet att åka någonstans med tjejerna. Men vi hittar nog på lite roliga saker ändå :) Nu måste jag ta och göra mig klar så jag hinner få lite gjort innan jobbet.



2 kommentarer:

  1. Fina nya smycken! Mycket jobb med företag.. Jag personligen tycker att bokföring är dödstråkigt! Så länge man har en annan inkomst så är det väl ok att prova med ett litet företag. Håller tummarna för dig! Malin

    SvaraRadera
  2. Tack, Malin! Jag inbillar mig att bokföringen går ok om man har ett bra dataprogram och gör det regelbundet?
    Kram!

    SvaraRadera