lördag 8 januari 2011

Godmorgon! :) Min favoritstund på dagen, då jag får sitta i lugn och ro med en kopp kaffe innan resten vaknat. Jag har haft en jättestressig vecka på jobbet och nästan ramlat i säng vid åtta på kvällarna. De närmaste runt omkring har varit helt underbara. I förrgår när jag var påväg hem från jobbet, supertrött och tänkte på att jag måste fixa mat och skotta en massa snö när jag kom hem, blev jag glatt överaskad av min tjejer som lagat jättegod middag och städat lite här hemma. Dessutom var det en underbar människa som kom hit och skottade innan jag hann ut för att göra det <3. Samma underbara människa hade även skottat i går och bjöd oss alla tre på middag igår kväll. Känner mig så bortskämd så jag snart är rädd för att jag kommer bli odräglig ;)

Hur som helst är det dags för ett par nya bilder. Har inte hunnit lägga ut dessa i webshoppen än, men de kommer förmodligen in under dagen. Ska upp och fixa ihop några beställningar nu innan det är dags att väcka tjejerna och åka iväg på 3-års kalas. Ha en jättebra helg alla ni som läser detta!!
Kram! /Katarina


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar