lördag 3 april 2010

En underbar dag och lite nya foton.

Njuter av livet idag. Har jobbat massor sista tiden känns det som, men idag är jag ledig. Och jag känner mig så otroligt ledig och på värdens bästa humör! :) Vi åt en sen frukost tjejerna och jag idag, med ägg såklart när det är påskafton ;). Har gjort ett beställningshalsband, städat badrummet och dammsugit nedervåningen. Har hunnit varit ute på en härlig promenad och sedan suttit på en bänk i solen och ätit påskgodis och skrattat med mina tokiga tjejer. En tjej kom och köpte ett halsband och nu har jag råd att betala det sista som har med brunnshaveriet att göra. Nu ska jag ägna någon timme åt mina pärlor innan jag börjar förbereda påskfikat vi ska ha här ikväll.

Ha en underbar helg alla som läser det här!!
/Katarina

2 kommentarer:

  1. Vad härligt det låter, Glad Påsk önskar jag dig och dina tjejer!

    SvaraRadera
  2. Tack snälla goa du! Och detsamma!!
    Kram!

    SvaraRadera