onsdag 7 april 2010

Sötvattenspärlor och hjärta


Det är något speciellt med sötvattenspärlor tycker jag och jag bara älskar det här snygga hjärtat.
Har suttit och gjort färdig beställningar nu på kvällen och har äntligen stämplat två silverbrickor med namn. Något jag skjutit på länge för jag blir så nervös att göra något fel när jag stämplar på äkta silver, det blir ett dyrt misstag i sådana fall. Men nu är det gjort i allafall och det blev helt ok. I gengäld för det jobbet kommer jag att få hjulen på bilen bytta. Skönt att slippa göra det själv :)

Jag har varit alldeles för kreativ på för alldeles för lite tid ett tag nu så det ser ut som en naturkatastof på mitt pärlbord. Men det får jag tag i i morgon efter shoppingturen med tjejerna som är planerad i morgon. Känner att jag helst av allt bara skulle vilja vara hemma. Har jobbat så otroligt mycket sista veckorna men det börjar bli för mycket vår för att tjejerna ska behöva gå i vinterstövlar och vinterjackor nu. Skönt att ha fått klart beställningarna som hopat sig så jag får skapa fritt ett tag nu :)
Nu tar jag i alla fall kväller! :)
/Katarina

2 kommentarer:

  1. Så härligt att du har sån kreativitet! Just nu har jag en hel del visningar och jag blir nästan stressad och sitter mest och tittar på allt material. När man inte har en kollektion blir det ibland svårt att krysta fram något snyggt. Jag som förr var datorfientlig är så himla glad att man nu kan hitta så mycket inspiration. Dessutom blir jag löjligt glad för alla positiva kommentarer../ Malin PS. Hela mitt rum ser just nu ut som om det bombats med pärlor. DS.

    SvaraRadera
  2. Vilka fina smycken du gör! Hittade hit via en annan blogg, lägger nu till dig som en inspirationskälla.

    SvaraRadera