söndag 16 maj 2010

Har just vaknat efter att ha jobbat ett nattpass. Det finns inte mycket som slår känslan av att få krypa i säng efter att ha jobbat natt, speciellt när det regnar och är grått ute. Ska snart åka och hämta mina tjejer som sovit hos mamma i natt och där ska jag få bli bjuden på mat. Lyx!!! Ska göra klart ett blomhalsband innan jag åker bara. Har fått mycket beställningar på blomhalsband sista tiden i allehanda färger och den här gången även ett par blomörhängen. Jag har hur mycket inspiration som helst just nu, men alldeles för lite tid. Jag är bara ledig på fredag den här veckan, men något lite smycke kommer säkert knåpas ihop trots tidsbristen. I veckans plan ingår även att gräva en rabatt och att köpa en bensindunk och se om jag kan få fart på gräsklipparen. Nu är det bäst jag går upp och gör klart halsbandet och tillverkar ett par öronkrokar :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar