söndag 4 juli 2010

Dags för lite uppdatering! :)

Ett litet urval av smycken gjorda på senaste tiden. Tyvärr så har det inte hunnit bli så mycket nytt som vanligt, dels har jag så mycket annat att göra. Ni vet...sånt som jobb, barn, trädgård, städning och sånt där ;) Men sen är det också så att det ständigt droppar in beställningar. Kul! Men det roligaste är ju när jag får designa nya smycken själv.

Har just kommit hem från mitt sista jobbpass innan jag fortsätter semestern. Var dum nog att jobba en av mina semesterveckor. Men nu är det avklarat och jag får ett litet bidrag till semestern som jag bokat till i höst tillsammans med mina underbara tjejer som får leva med en ständigt upptagen mamma ;)

Den här veckan är en hel del roligt inbokat: kalas, en trip till Orsa med mamma, syster och systerson. Och så klart mina ständiga följeslagare: de tålmodiga tjejerna ;) Mina smycken kommer att befinna sig på Powermeet i Västerås nästa helg (dock utan mig)

Nu ska jag ta och hoppa in i duschen och sen i säng, måste gå upp någorlunda tidigt i morgon för att leverera smycken och lite annat innan kalaset hos världens snällaste mamma.

Hoppas ni alla har en jätteskön sommar! Det har vi :)
/Katarina

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar