lördag 23 oktober 2010

Just vaknat efter mina nattpass på jobbet. Har ett par dagar ledigt nu och en del av tiden kommer så klart användas åt lite nyproduktion av smycken och så enligt mig den tråkiga och tidskrävande fotograferingen. På måndag ska våra stackars katter steriliseras och när jag lämnat dem hos veterinären ska jag vidare till Enköping till en eventuell återförsäljare som ville köpa in en del av mina smycken till jul. Är jätteglad över det :)
Nästa helg ska ägnas åt kurs i Silverlera. Äntligen har jag hittat en kurs som inte infaller med mina jobbhelger :) 

Ett halsband med en ros som jag verkligen älskar. Skulle behöva köpa in fler för nu är de slut. De blir så snygga tillsammans med sötvattenpärlor.

2 kommentarer:

  1. Ja, visst blir det vackert! Romantiskt och enkelt på samma gång! Vilket sammanträffande - jag väntar på en leverans från Hong Kong i dagarna... ;-)

    SvaraRadera
  2. Åh, vad kul! Väntar med spänning på att få se vad du får hem den här gången!

    SvaraRadera