lördag 23 juni 2012

Sommar och sol! Eller???


Fy tusan vad dålig jag är på att uppdatera den här bloggen. Är bättre på att slänga in bilder på facebook, så om du har det och vill se bilder på nya smycken så skriv in kajodesign i sökrutan på facebook.

Det har varit ett otroligt sug efter smycken sen jag körde igång igen. Jättekul! Men nu har jag haft mitt sista party för den här säsongen och gör ett litet uppehåll tills i höst. Jag har tyvärr fått lov att tacka nej till några stycken, men vi tar dem i höst istället. Vi ska måla huset och kanske ha lite semester nu i sommar. Tiden räcker inte till allt jag vill och behöver göra, så jag måste prioritera. Och så har jag anmält mig till att springa Tjej-Lidingöloppet och Topploppet så jag får inte glömma bort löpträningen. Däremot har jag inte förnyat mitt gymkort över sommaren för att få lite mera tid över till målning och annat. Men i höst går det jättebra att boka in partyn igen. Och självklart så går det att komma hem till mig och köpa smycken ändå om man behöver en present eller så. Det går också bra om man vill låna med sig smyckena till sin arbetsplats, tjejträff etc. men det är de befintliga smyckena som är till salu. Jag tar inga beställningar just nu.

Jag kommer nog inte hålla upp helt och hållet med smycken i sommar, för det verkar ju bli en riktig svensk sommar med mycket regn. Jag har ett otroligt sug efter att hålla på med silver, så det kommer mest att bli sånt jag roar mig med de regniga dagarna. Jag har också anmält mig till silversmideskurs så jag får utveckla mig och lära mig mer. Älskar att hålla på med silver. Det är mycket mer jobb och kostar mycket mer, men det blir något beständigt och väldigt unikt för det mesta. Får se om det kommer bilder framöver.

Trots allt så hoppas jag på mycket fint väder i sommar så vi får måla och vara utomhus.