lördag 22 augusti 2009

4

Gillar att gå upp före alla andra vaknat. Att få en stund bara för sig själv i lugn och ro. Började uppskatta det för några år sedan då jag var helt besatt av kost och träning och satsade stenhårt på fitness. Ställde då klockan riktigt, riktigt tidigt och gick morgonpromenader. Hade då en halvtimme med ett par koppar kaffe för mig själv innan jag gav mig ut och gick och sen när jag kom hem var jag ordentligt pigg och vaken och väckte tjejerna. Det händer någon entaka gång att jag går någon morgonpromenad, men jag prioriterar sömnen mycket mer nu. Försöker sova ikapp när jag kan. När jag börjar jobba 7 i Västerås så måste jag gå upp kvart i 5 för att hinna och jobbar jag kväll så är jag inte hemma förrän 23 och det är svårt att varva ner och somna då. Det här var nog lite väl mycket ointressant svammel bara för att tala om att jag älskar att få en stund för mig själv på morgonen. Egentligen kan det nog förklaras med att jag har ett gräsligt morgonhumör innan jag vaknat ordentligt ;)

Armbandet är ett av alla mina favoriter. Rassel med massor av pärlor i milda färger.

/Katarina

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar