torsdag 20 augusti 2009

3

Just städat hela huset. Sambons syster och ena son kommer på besök över helgen ifrån Boden i morgon, så det fick bli helgstädning en dag tidigare. Älskar när det är helt nystädat överallt. Kul att få träffa dem igen! :)

Äntligen börjar min förkylning släppa. Längtar efter att komma igång med träningen igen. Men nu har min största tjej blivit dålig istället. Eftersom hon hunnit bli tolv år så får hon lov att vara själv hemma. Det känns ganska hårt tycker jag. Man är inte så stor och stöddig när man är 12 och mår dåligt. Men i morgon skulle hon få åka till mormor när jag jobbar.

Lägger ut en bild på lite mer rassel. Har gjort en hel del silvermycken sista tiden, men lyckas inte få till några bra foton på silvret. Det fungerar inte alls som när jag fotar något med pärlor. Fått en hel del förfrågningar på namnsmycken tidigare och det skulle vara kul att lägga ut lite exempel på hur de kan se ut.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar