lördag 2 januari 2010

Mycket svammel???

Jag önskar att jag kunde det där med att göra en snygg hemsida, eller åtminstone att jag hade tiden och intresset att lära mig. För jag får många förfrågningar om jag har någon hemsida där det går att köpa mina smycken och jag inser att den här bloggen inte är särskilt bra till det. Dels är det svårnavigerat och jag skriver inte ut priser och dyligt och dels innehåller den alldeles för mycket svammel om annat som de som bara vill kika på smycken inte är det minsta intresserade av att läsa. Jag ska försöka få till en bättre lösning inom kort, men kommer ändå att ha kvar den här bloggen att fortsätta svamla i som jag gjort hittills.

Jag skulle så gärna vilja satsa lite mer på mina smycken, starta ett litet företag och fixa en snygg och bra hemsida. Men tiden räcker inte riktigt till. Prioriterade jag om den fritid jag har så skulle jag inte hinna göra några smycken och det är trots allt det som jag älskar att göra....

Nu måste jag ta och göra mig i ordning. Har jobbat i natt och har därför nyss vaknat. Ska bara ta en påtår med kaffe först :)

Ha en jättebra lördagkväll!
/Katarina Ett armband i grått med stora vaxade glaspärlor, akrylpärlor och metalldelar.

2 kommentarer:

  1. Hejsan, hemsidan jag hade tidigare var lätt att fixa, gå in på surftown och kolla på mallarna där. Jag funderar på att fixa en hemsida igen, för jag ska starta företag i vår :D Snyggt armband!

    Eller så fixar du bara en till bloggsida, ju ;)

    SvaraRadera
  2. Tack för tipset! Kom inte åt mallarna när jag kollade lite snabbt, men ska kika lite mer noggrannt. Ska du? Vad roligt! Jag funderar fortfarande massor och är sugen jag med. Men funderar över om jag verkligen klarar av det där med bokföringen och hur mycket tid det skulle ta.
    /Katarina

    SvaraRadera