söndag 21 mars 2010

Bergskristall och silver

Jag gillar de här bergskristallnuggetsens oregelbundenhet och de återkommer ganska ofta i mina halsband.
Hjärtat som är av facetterat glas går att ta ta av så du kan variera halsbandet och det går även att ha två varv runt halsen.

Haft en mycket trevlig lördag med underklädesparty här hemma hos mig. Lotta som säljer underkläderna frågade om jag ville vara med på modevisning med mina smycken och väskor i april. Återkommer med mer information om det. En hel del smycken gick åt igår på partyt också, trots att det mestadels var mina trognaste, mest återkommande kunder som var här och de redan måste ha lådorna fulla. Men man kan ju inte ha för mycket smycken att välja på eller hur? :) Har fått en del beställningar också som jag tänker ägna den här söndagen åt.

/Katarina

4 kommentarer:

  1. Fantastiskt roligt, klart att du ska vara med på modevisning,kanonkul ju!
    Jättesnyggt halsband, det känns rent och fräscht!
    Kram

    SvaraRadera
  2. Ja, verkligen jättekul att få det erbjudandet! :) Tack snälla!
    Kram!

    SvaraRadera
  3. Har du själv konstruerat mönstret till väskorna? Älskar modellen!

    SvaraRadera
  4. Nja.. Både och, har nämligen sett liknande modeller på bild fast med andra proportioner, så jag har starkt inspirets av de modeller jag sett, men har själv gjort mönstret med stark inspiration från dessa väskor jag sett.

    SvaraRadera