söndag 13 december 2009

Av hela mitt hjärta...

Tog en rejäl sovmorgon i dag. Underbart att titta ut och se att det fortfarande är vitt ute. Ska ta med mig lilltjejen på en promenad när jag druckit upp kaffet och klätt på mig. Känner mig nästan helt frisk och jag är så otroligt glad för det. Man glömmer lätt att vara tacksam för sånt man tar för givet. Men just när man varit sjuk, så brukar man uppskatta så väldigt mycket att man är frisk. Där har vi återigen det där med kontraster som jag skrivit om förut. Vi behöver kanske lite negativa saker då och då för att komma ihåg att uppskatta det positiva :) Just nu uppskattar jag väldigt mycket att ha ett fungerande avlopp också och att det fanns så snälla människor som ställde upp och fixade det så snabbt. Av hela mitt hjärta önskar jag alla en underbara söndag!
/Katarina

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar