lördag 5 december 2009

I går var jag och sålde smycken på öppet hus i en hembygsgård utanför Uppsala tillsammans med ett gäng tjejer som sålde olika produkter på hempartyn. Hemliga paket lottades ut bland de som skrev upp sig för att eventuellt ha ett smyckesparty framöver. Vinnarna kommer att meddelas via mail inom de närmaste dagarna. Det var en jättetrevlig kväll och en hel del blev sålt, trots att jag var (och är) så hes att jag lät som en kråka och hade lite svårt att överhuvudtaget prata. Vi hade även ett gemensamt lotteri och jag hade turen och vann en aloeveratvål :) Nu är jag ju tvungen att köpa en snygg tvålkopp till mitt nyfixade badrum också. Så synd ;)
Har jobbat idag och kom hem för en liten stund sedan. Så skönt att få vila halsen lite några timmar innan det är dags att åka tillbaks igen :)
Blomman på bilden är gjord av artistic wire, vilket innebär att den håller sig blank och fin läääänge :) Sitter på en rem av flätad läderimitation i ljusblått. Blev såld idag på jobbet.
Nu är det nog dags att försöka sova, så det blir några timmar iallafall.
/Katarina

2 kommentarer:

  1. Hej Katarina! Jag har glömt summan jag skulle betala. Jag har betalat som jag trodde, men nu börjar jag få huvudbry och tror jag betalat en hundring för mycket.
    Hör av dig på ankan70@hotmail.com

    SvaraRadera
  2. Hej, Annika! Jo, det stämmer, jag hade fått in hundra kronor för mycket. Jag mailar dig så att jag kan göra en överföring till ditt konto.

    SvaraRadera