fredag 18 december 2009

Mer grönt

Det är inte så ofta jag gör något i grönt, så jag passar på att lägga in en till bild på ett grönt halsband när jag för en gångs skull gjort det ;)
Jag var på en mycket trevlig julfest i går med jobbet. Trevligt sällskap, rött vin och dans. Och så så klart julbord. Fast som vanligt så är det godisbordet efteråt som hägrar för mig ;) Det var väldigt roligt att få se mina halsband på snygga, uppklädda tjejer :) Har en riktigt snäll och gullig lillebror som åkte ända till Västerås för att hämta och skjutsa hem sin stora syster vid halv tolv i natt. Mindre roligt att vakna i morse och ha 12 grader inne. Överhettningsskyddet på elpatronen måste ha löst ut. Dags att sluta sitta här och slöa och gå ut och hämta in lite mer ved, så ska jag nog ha fått upp värmen här snart. Idag ska jag ta Emelie till hjälp och dra vinnaren av den hemliga julklappen och sedan göra klart alla beställningar. Sen ska jag jobba i natt.
/Katarina

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar