torsdag 11 februari 2010

Mera rosa

Ett halsband i rosa och vinrött, en färgkombination som jag tycker mycket om. Halsbandet är gjort av sötvattenspärlor, rosenkvarts, glaspärlor och diverse metalldelar.
Ett beställningshalsband i en kortare modell med grov kedja och ett ljusrosa emaljerat hjärta.

Jag har faktiskt sålt en hel del smycken sista veckorna, så jag skulle verkligen behöva fylla på lagret lite. Kanske kan det bli något nytt under dagen. Vi får se om det blir någon tid över, för just nu håller jag också på att måla mina vardagsrumsmöbler de är bara grundade en gång på bilden, de ska bli vita och blanka. I går fyndade jag nya löparskor till halva priset som jag vill ut och prova idag och så ska man ju jobba också ;)
/Katarina



1 kommentar:

  1. Du är så aktiv! Så härligt med rosa och din blandning av pärlor är jättevackert! Jag har ett sånt där stort turkost hjärta hemma, få se vad det blir av den :)

    SvaraRadera