torsdag 15 oktober 2009

Ett par till "godisarmband" som min dotter kallar dessa. (lila är sålt)

Har just skickat iväg tjejerna till skolbussen. Minstingen slutar tidigt idag och vill att jag ska följa med henne till en secondhand/loppis-affär när hon slutat skolan. Hon ska köpa lite saker som hon ska måla och snygga till och sen ge bort i julklapp. Hon är så företagsam mitt lilla troll. Största tjejen ska rida idag och jag har lovat följa med och titta idag när hon rider. Det är inte så ofta jag är ledig så jag kan följa med henne på det. När jag var ung red jag massor och verkligen älskade hästar, men intresset svalnade för mig när jag blev äldre. Nu är min stora, duktiga tjej lika hästbiten. Men först ska jag ta och dricka en kopp gott svart kaffe, göra mig i ordning och sen invänta mäklaren som ska göra en värdering på huset idag.
Må så gott! /Katarina

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar