måndag 2 november 2009

Bergskristall

Jag verkligen älskar bergskristall. Det gnistrar så oerhört vackert. Har precis kommit hem från jobb, träning och silversmide. Håller på med ett hänge som jag tycker blir oerhört fult. Våran första uppgift innan vi får välja själva vara att skissa någon annorlunda form av våra initialer. Men jag får väl se det som en övning bara för jag kommer aldrig någonsin använda det, är totalt missnöjd med designen på det. Det blev en lång dag idag. Åkte hemifrån kvart i sex och kom just hem klockan tio på kvällen. Lilltjejen bor hos mig hela tiden utom varannan helg nu och jag har inte träffat henne sedan igår kväll och kommer inte att göra det föränn i morgon efter jobbet. Jag tänker dock gå in och snusa på hennes kind innan jag hoppar isäng och lyssna på hennes fridfulla sovljud. Sov gott och dröm vackra drömmar!
/Katarina

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar