fredag 27 november 2009

Tidig morgon...

Tjugo över fem på morgonen är klockan. Ska snart ge mig av till jobbet. Haft två sjuka tjejer hemma den här veckan, men igår kväll var de betydligt piggare, så jag tror de kan gå till skolan i dag. Ägnade kvällen i går åt att rensa bilen och böka in sommarhjulen i skuffen. Så nu blir det sista gången jag åker i den. Kommer inte att sakna den det minsta Den enda bil jag någonsin saknat var min Toyota Celica, men det blev påkörd tre gånger och sen var den bara att skrota. I helgen ska jag ha ett smyckesparty här i Heby och fredagen den 4:e ska jag vara med på öppet hus utanför Uppsala. Återkommer med plats och tid om någon är intresserad och vill komma dit. Funderar över om jag ska ha någon visning eller öppet hus här hemma under luciahelgen, men jag får se hur mycket smycken som kommer finnas kvar först :) Återkommer om det också :)
Nu ska jag ta och göra mig i ordning och ge mig iväg till jobbet.
Ha en jättebra dag alla som läser det här!
/Katarina Sålt

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar