måndag 30 november 2009

Sjuk....

Tjejerna var hemma i förra veckan med lite feber och ont i halsen. Jag brukar nästan alltid klara mig från att bli sjuk, men nu har jag trillat dit.

Iris är knappast någon fotomodell till utseendet;) Skulle bara visa att jag har sällskap uppe vid mitt skrivbord där smyckestillverkningen pågår. Vare sig jag vill eller inte. Eftersom hon alltid lade sig på skrivbordet oavsett vad som låg där(se bilden med saxen), så gav jag upp och gav henne en filt och numera ligger hon alldeles stilla där:)



/Katarina


4 kommentarer:

  1. Visst är det trist att bli sjuk, mina killar var också hemma förra veckan med förkylning och halsont, och idag är det jag som har huvudvärk och halsont. Men jag har ledig dag så jag går här hemma och pysslar lite ändå, men nu var det dags för kaffe och datapaus.
    Vi får väl tycka synd om varandra du och jag!
    Krya på dig kramar från Marie-Louise

    SvaraRadera
  2. Vilken tur att du är ledig :)Krya på dig kramar tillbaka!

    SvaraRadera
  3. Det blir ju stort inkomstbortfall på den usliga lönen om man är hemma nån dag! Det vill man ju inte precis. varenda korvöre behövs!
    M-L

    SvaraRadera
  4. Mm...precis! Det är ju inte direkt så att man har en massa lön att ta av när man har valt vårat yrke.
    /Katarina

    SvaraRadera