fredag 6 november 2009

Ett enkelt men snyggt set tycker jag. Riktigt grov kedja med blanka hjärtan.

Har lite helgkänsla i kväll trots att jag ska jobba hela helgen. Mötte upp mina tjejer + en extra tjej på ett fik idag efter jobbet. Mysigt. Tjejerna hade tagit bussen själva för att shoppa lite idag och visade stolt upp sina fynd medans vi fikade. Min Angelica har blivit så stor, hon lägger nästan alla sina pengar på kläder och sånt. Jag har så otroligt härliga tjejer! Blir glad av att bara tänka på dem!

Väl hemma fick jag ett riktigt energiryck och började montera ihop ett handfatsskåp som världens snällaste ex lovat att montera handfat och kran och alla rör på. Har sedan roat mig med att skära till svart kontaktplast och klistrat över alla röda, gula och blå kakelplattor som sitter "inslängda" i det vita kaklet. Det blir helt klart en stor förbättring. Jag har just nu hur mycket inspiration som helst för att fixa lite här hemma. Kommer att bli en hel del spackling och målning framöver. Dock inga jättestora projekt :) Men nu tror jag att jag ska ta och lägga ner för i kväll och lägga mig och läsa.
/Katarina

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar