fredag 18 september 2009

Klockan är fem på morgonen och jag sitter och äter frukost. Det är fredag och jag ser fram emot att ha en ledig helg. Tre dagar! :) Tjejerna fick lov att åka till sin pappa igår igen eftersom jag jobbade kväll igår och dag idag och sambon är i Stockholm på kurs. Men idag kommer de tillbaka igen:) Dessutom kommer jag att få paket den här helgen. Är verkligen barnsligt förtjust i det ;) Det behöver inte vara saker som kostar en massa, utan just det att det är en överaskning som är tänkt till mig. Trodde att det skulle ha gått över vid det här laget. Men det är bara att erkänna, jag älskar verkligen att få paket:)

Här är en modell som sålt otroligt bra. Ännu ett vintrigt halsband i vacker bergskristall. Just det här exemlaret är sålt, men kan tillverka nya på beställning.

Nu är det nog bäst att jag gör mig i ordning för att åka till jobbet snart. /Katarina

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar