torsdag 17 september 2009

Vilken underbar höst vi har! De vackra dagarna avlöser varandra. Har bokat in en ny vandringshelg med sambon. Men denna gång ska vi lyxa på hotell istället för att tälta i en kohage. Ser fram emot att få vandra många timmar i vackra höstfärger och sedan få äta gott och kanske koppla av i bubbelpool.

Sitter fortfarande och slöar med morgonrock, med en kopp kaffe. Ska snart ge mig ut och gå en sväng innan jag åker till jobbet. Har kännt mig otroligt trött i flera dagar nu och jag tror att det kanske har en del att göra med att jag ätit alldeles för mycket socker och motionerat för lite. Så nu är det dags att återgå till mina vanliga sunda vanor igen. Hm...med lite avsteg för lördag då jag ska ha en liten middagsbjudning för att jag fyller år. Kan inte fatta att tiden går så fort. 36 år!!! Ibland måste man stanna upp och se till att ta vara på livet när det rusar på så fort. Se till att göra saker man blir glad av, umgås med människor man tycker om och får energi av och se till att koppla av och återhämta sig emellanåt.

Halsbandet på bilden är av samma enkla men snygga, stilrena modell som halsbandet med de röda halvädelstenarna som jag inte kom ihåg namnet på. Men detta består av jättesnygga turkoser. (sålt)

Nu ska jag bara ta en påtår innan jag gör mig iordning och stoppar in mp3-hörlurarna i öronen och ger mig ut på en promenad.
/Katarina

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar