torsdag 3 september 2009

Sovmorgon...

Sovmorgon var vad jag hade planerat i allafall. Och visst att sova till kvart över sju i stället för att gå upp kvart i fem gör stor skillnad.
I går morse kom jag av någon underlig anledning ihåg träningsväskan, men glömde handväskan med passerkort, nycklar till jobbet, körkort, träningskort och en massa annat som kan vara otroligt bra att ha med sig. Tack och lov så hade jag stoppat i fötterna i mina slitna, skitiga walkingskor istället för något tjusigt med klack i allafall, när jag inte kom in i skåpet i omklädningsrummet för att komma åt mina arbetsskor. Och de gjorde ett undantag för mig så att jag fick köra mitt bokade spinninpass trots att jag varken hade träningskort eller leg med mig.
Känner mig fortfarande lite okoncentrerad och spännd efter helgens händelse på jobbet, men i morgon skulle vi i allafall ha något slags möte om det. Flera som var med mår mycket sämre än jag, så det känns jättebra att det blir av.
Nu ska jag gå upp och se om jag känner för att göra något nytt smycke.
Smycket på bilden är sålt, men flera liknande kommer komma i olika färger.
/Katarina

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar